Thursday 5 July 2012

Kehilangan 1st Yebiku

5hb July 2012 my wife telah alami keguguran. Pergh sedih giler kot coz itu adalah first baby kami, lagipun baru nak join Fasha Sanda "Bunting Pelamin". Time dapat news tu aku kat bangi, ukm tgh raptai sukan kementerian. Pergh melelh gak air mata time driving balik tu.

My mom datang untk be sure yang itu adalah kantung baby since die adalah nurse. Bukak jer pintu umah, mak aku terus ckp bini aku gugur. Sedih tak terkata. So malam tu jugak kami ke hospital ampang untk,check if ader saki baki yang masih belum keluar n alhamdulilah semua dah keluar so just mkn ubt jer.

Doktor sahkan anak tu dah 5 minggu n dah meninggal dlm seminggu. Maybe semua ni salah aku sbb slalu buat spoil, tapi aku pk positif maybe ini bkn rezeki aku. Malam tu kami mmg duk termenung jer memikir tapi mmg tk blh tido asik terjaga jer.

Kami tak dapat amik gambar kantung tu coz dah dibawa ke makmal hospital untuk disemak. Tapi kami akan cuba lagi n usah bersedih sebab masih ada
lagi org yg tidak bernasib baik lagi daripada kami.

KAMI REDHA N KAMI DOA ANAK KAMI DITEMPATKAN DI TEMPAT YANG BAIK & KAMI PASTI AKAN MENYUSUL.

No comments:

Post a Comment