Monday 16 July 2012

The Amazing SpiderMan 2012


Last weekend start dari 3-8hb aku join sports day yang melibatkan seluruh Lembaga Pertubuhan Peladang (LPP) bagi Sukan Tahunan MKSR 2012.

Then on 9th Julai kami semua dapat cuti satu hari untuk hari berehat. Menang bersukan tidak sekali tapi rehat berhari-hari. Heheheh. Pada hari yang sama disebabkan takde ape nak buat kat umah so kami jalan2.

Untuk buat dier happy n tak sedih so kami aku atur untuk berjalan. Agenda yang pertama - G shoping kat Nilai 3. Item yang dibeli adalah karpet, wall picture, dan perhiasan dapur. Agenda kedua - Nilai 3 ke Balakong beli Almari dapur yang duk bising tak dapat2.

Agenda ketiga - abehkan voucher jusco n tgk wayang citer The Amazing Spiderman. Bagi aku citer dier memang best tapi agak lari sikit daripada citer sebelum ni sebab kuasa web spiderman sebenarnya pada jam bukan pada celah urat tangan..hahaha lol. Dalam citer ni pun spiderman takdela kebal sangat, agak lembik jugakla bila kena belasah.

But overall aku bagi 4/5 bintang sebab action dier mmg class uolls. Walaupun hero tak hensem tapi cute ader. Badan pn biasa jer, mmg ordinary guys jadi spiderman. Just action jer best but anyway realistik la takdela pelik sangat bile dipikirkan. Selamat menonton bagi yang nak tonton.

Apa2 pun kredit untk Jusco, Nilai n Balakong kerana berjaya membuatkan duit aku pokai teruk! Peace uollss.

No comments:

Post a Comment