Wednesday 18 July 2012

Gemuruh MC

'Pekerja Terbaik'...Antara gelaran buat staf yang Skema Rama!. Untuk aku memang tak mungkin dapat la dengan cuti memanjang, EL memanjang tapi MC cukup susah. Biasanya orang suka amik MC instead of EL tapi aku lagi suka EL instead of MC.

Harini ujan lebat giler, 2km driving 45 minit. Pergh muntah aku tekan brek n minyak. Last skali decide untk MC. Balik2 pe lagi tido dulu then baru pk nak g klinik amik MC. Gemuruh pnye pasal tghari baru g klinik nak mintak MC. So skang kena pikir alasan aper nak buat supaya dapat MC.

1. Sakit Kepala
2. Sakit Perut
3. Migrain
4. Cirit Birit

Dari umah sampai klinik memikir nak pakai alasan aper. Gemuruh mengalahkan nak amik Exam Study n Jumpa Bos Nak Kena Marah. Perghh stress giler siot. Last2 skali aku guna alasan batuk ader darah since tonsil aku bengkak. Tapi yang bestnya bila doktor tanya aku cakap aku dh ok just dtg nak tanya punca jer. BODOH nyerla. Tapi bila amik ubat aku mintak gak MC kat kaunter. Puas kena sound ngan cashier baru dapat. Dier boleh senyum sinis kutuk2 mintak MC perli aku amik MC tipu. Explain panjang lebar tapi last skali dapat ubat sakit kepala. Siot betul. Apapun tetap dpt
MC. YEAH!

Walaupun dah dapat MC tapi sampai skang aku masih rasa bersalah sebab tipu doktor amik MC. Setahun baru 3 hari MC. 2 hari original n 1 hari tipu. Hahahahah

No comments:

Post a Comment