Monday 30 July 2012

Batang Alarm?????

Mengigau adalah simptom bagi orang tido. Kadang2 best melayan org ngigau ni n kadang2 rasa mcm kita pulak yang masuk air. Baru2 ni Pah aku kuat betul penyakit ngigaunyer. Dah macam org kena ngigauseleksia. Hei "Pah"2. Macam2 hal la ko nie Pah.

Kejadian malam pertama aku tgk Pah dh mcm kena penyakit 'Parkinson' aku tgk. Lap mata, tepuk perut sebijik mcm 'Mohamad Ali' brangkali tangan kejang kot. hahahah mcm2 la ko nie Pah.

Kejadian malam kedua ni agak best sikit bila jam phone berbunyi untk bangun sahur. Aku dah blur2, tgk Pah dh meronta mcm baby tak dapat susu netek. Aku tanya pehal, dier ckp tgh cari Batang Alarm. "Batang Alarm?? Aper kebenda tu. Aku pulak sengal2 g tolong carik skali. Puas tunjuk phone dier, dier kata bukan.Aku tunjuk phone aku pun dier kata bukan. Dier nak jugak "Batang Alarm" tu. Aku dah masuk air dh mikir. Last skali bt derkkk, baring jer. Biler pusingnbalik tgh main phone, "Pah bt aper?" "Tgh main phone"...hurmmm main phone dengan mata pejam ek. Rare betul tu.

Aku diamkn ajer, tapi yang peliknyer time sahur dier ckp dier ngigau. Hurmm tau pulak ek biler kita ngigau. Bagus2 sng tak payah xplain. Anyway malam ni nak tgk Pah nak ngigau aper pulak. So slmt mlm n have a nice dream guyz.

No comments:

Post a Comment