Monday 30 July 2012

Berbuka di Thistle Hotel, Port Dickson

Puasa ke-7 sempena genab seminggu puasa, aku n Pah decide nak berbuka di luar. So aku ajak berbuka di hotel, saja nak sweet 16 g dating buka kat hotel. Destinasi pilihan adalah Thistle Hotel Resort n Spa di Port Dickson.


Before kiteorg berbuka, aku ngan Pah jalan2 amik,angin pantai dulu amik mood jiwang jap. Ajak Pah lepak tepi pantai main gitar sambil amik gambar guna kamera baoru yang dh berkulat dibeli sempena weeding aku ngan Pah. So ni gambar Pah yg nak jadi Najwa Latif Wannabe.


Aperla nak jadi ngan Pah aku sorang nie. Sambil2 dok layan lagu Melly "Butterfly" aku snap beberapa gambar tapi Pah pun sempat gak curi amik gambar aku. Cool bro.

Dah puas menyanyi, snap sana snap sini poyo mcm photographer pengantin. So waktu pun dah nak berbuka Pah pun dh bising ajak makan so kiteorg gerak ker destinasi utama. Untuk makluman kepada yang berminat, bofet ka
t sini dalam RM 70/person n memang puas hati bagi pengemar kambing golek.


Gambar Kambing Golek terbaik untuk santapan uolls semua khas daripada Pah.


No comments:

Post a Comment