Monday 30 July 2012

1st Baby Experience

Baby sndiri sapa yang taknak, tapi skang ni di paper dh banyak kes2 dera n bunuh anak sendiri. Baru2 ni my mom ckp ader budak masuk spital HUKM wad emergency sebab kena dera ngan mak ayah dier, bila tekan nak bagi suport pernafasan tiba2 kuar air dari mulut. Bro binatang pun sayang anak bro, so jgn jadi lagi hona dari binatang g bunuh n dera anak bro.

1st baby dh gugur, aku redha jer tapi hopefully lpas ni ader rezekila. Semalam aku ngan Pah hang-out ngan membe aku Kamaha Fezrul bawak family n anak dier yg baru 1.5 months jalan2. Setiap 15 minit merengek jer baby dier, so stiap 15minit kena g breast feeding room untk breast feed anak dier. 

Walau dh bagi makan, nangis tetap nanges bro. Kuatnyer jgn ckp, tak ingat semua orang tgk. Perghh susah dowh jadi bapak n mak ni nak bela budak kecik. Nak lepak jalan2 n makan pun susah. Aku ngan Pah dah berborak2 mcm mana biler ader anak sndr. Terpikir mcm mana kalau ader baby nanti boleh ker jaga terbaik. Harap2 boleh sebab Arsenal boleh! Jaga Baby Boleh!

So kenang2 la jasa mak ayah uolls sbb besar pengorbanan yang kita sendiri tak boleh bayangkan kita mampu ke tak! So "Selamat Hari IbuBapa" jatuh pada tarikh ni. Aku umumkan cuti bagi yang apply cuti, kerja bagi yang tak dapat cuti! Pah Sok Abang Kejer yer Pah.

No comments:

Post a Comment