Monday 25 June 2012

Yebi Apak....

Tepat jam 4.30 pagi waktu bangkok, membe aku dapat yebi2 pempuan bernama "Iemanina" dan secara tidak langsung maka aku telah menjadi seorang apak dan wifey menjadi mami kepada yebi2 angkat. Dengar macam best tapi tak sah kalau takde kenangan on the first bebi.



Nak dipendekan citer ari sabtu pagi kiteorang terbaca facebook mengatakan bff aku nie tgh otw ker Hospital Serdang. Sampai jer kat hospital serdang kami nampak husband tgh tgk orang india sakit keluar ambulance n si bini tgh main FB dengan BB dier, mcm nothing happen walhal air ketumban citer kata dah pecah sebaldi.

Membe ni pulak jenis selamba derk jer, boleh citer tadi pagi bini dier call tapi sepatah haram pun dier tak paham coz bini dier sibuk dok jerit Pecah! Pecah! jer sampai sudah. So biler dier dah paham dier boleh citer kat bos dier 'i want to go home, my wife water coming out'. Inilah melayu biler speaking, baru betul Malay to English. Hahahaha.

Kelakarnyer tak abeh kat citu jer, dah selesai dier hantar bini dier masuk wad die folow kiteorg balik stay kat umah. Then baru citer hal sebenar, rupanya bini dier melantak durian 2 biji malam tadi. Malam melantak siang dah pecah, so anak dah besar jadi tokey durian. Sambil borak2 kami duk layan Euro 2012, baru start malam tu jugak first game Greece lwn Poland.

Dalam kul 4 pagi membe aku pegi sebab bini dah masuk desan bersalin. Still with his selamba punyer pangai, dier boleh jalan2 makan angin tgk bilik2 kat wad bersalin tu. Duk layan2 bunyi budak2, tiba2 dengar 'Allahuakbar'. Rasa mcm suara bini aku, mengelupur carik bilik no 18.  hahahah maka keluar la budak durian anak kepada Bapak n Mak durian asal dari Beranang! so mari saya pekenalkan dua ibu dan ayah durian.

Hati-hati kerana durian anda mungkin akan diambil oleh mereka!


No comments:

Post a Comment